Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på email

2020 #1

Nye udfor­drin­ger på uni­ver­si­te­tet  pædagogik mellem lyst og nød­ven­dig­hed

De danske uni­ver­si­te­ter har i mange år stået overfor mange og store udfor­drin­ger, der påvirker den pæda­go­gi­ske tænkning og udvikling. Selvom pædagogik og pæda­go­gi­ske spørgsmål tra­di­tio­nelt især på de ’gamle’ uni­ver­si­te­ter ikke har spillet den vigtigste rolle i forhold til forsk­nings­mæs­sige pro­fi­le­rin­ger, så har de senere års politiske udspil og orga­ni­sa­to­ri­ske for­an­drin­ger i side­lø­bende og mod­sæt­nings­fyldte tendenser skabt dårligere betin­gel­ser for det pæda­go­gi­ske virke.

Tema

Artikler udenfor tema

Anmel­del­ser

Giv et bidrag

Værsgo’ – du kan frit læse
Dansk pæda­go­gisk Tids­skrift!

Hvis du synes om det, du læser, og gerne vil have, at tids­skrif­tet bliver ved med at eksistere, håber vi, at du vil give et bidrag.

Klip på knappen for at støtte